چگونه به موفق کلیه در درمان بیماری ها
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلید واژه ها: درمان بیماری کلیه، بیماری مزمن کلیه
درمان بیماری های کلیوی، یک فرآیند پیچیده است که با یک رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی به طور کلی سالم همراه شود. بیماری مزمن کلیه یک بیماری تدریجی است که توسعه تا زمانی که از دست دادن دائم عملکرد کلیه وجود دارد. پنج مرحله از شدت می تواند از ماه به سال توسعه.

دلایل زیادی برای بیماری های کلیوی وجود دارد. برخی از آنها حاد یا مزمن می باشد. با توجه به برخی از رویداد نگران کننده مانند تصادف و یا عوارض جانبی مواد مخدر، نارسایی حاد کلیه رخ می دهد. بیماری کلیوی حاد می توان با درمان مناسب بهبود یابد و پس از دوره ای از کلیه هم ممکن است به عملکرد طبیعی بازگشت. نارسایی کلیه مزمن به عنوان نام توضیح همه چیز، مزمن به معنی ثابت / دائمی است. این به این معنی است که یک بار در نارسایی مزمن کلیه. آنها به طور دائم آسیب دیده خواهد شد و نه بهبود می یابند. شایع ترین علل نارسایی مزمن کلیه بیماری Alports و بیماری کلیه پلی کیستیک.

شما می توانید خود را در درمان بیماری های کلیوی در خانه کمک کند. شما می توانید حکومت رژیم غذایی مناسب ایجاد برای خودتان برای کنترل بیماران دیابتی و فشار خون است که علت اصلی برای شکست کلیه ها. شما می توانید با استفاده از نمک در غذا به کنترل فشار خون را محدود می کند. شما همچنین می توانید خود را برای استفاده از مایع اضافی محدود. شما می توانید با استفاده از تخم مرغ، حبوبات، نوشابه های کولا و محصولات لبنی در مواد غذایی روزانه را محدود به عنوان آنها حاوی فسفر که باعث نارسایی کلیه.

سیالات

از آنجا که بیماری های کلیوی نشان می دهد که عملکرد کلیه شما کاهش یافته اند، شما نیاز به اجتناب از نوشیدن مایعات بیش از حد که کلیه ها نمی توانید از فیلتر و یا حذف کنم. آب بیش از حد می تواند مشکلات تنفسی می شود. برخی از افراد مایع بیش از حد در ریه آنها است که باعث این مشکل در تنفس.

نمک

نمک باید به چهار تا شش گرم در روز محدود چرا که این می تواند کمک به حفظ مایع و یا بیش از حد، اجتناب کنند. در نتیجه، آن می تواند به شما کمک کند فشار خون بالا را کنترل کنید. سعی کنید برای جلوگیری از غذاهای شور مانند وعده های غذایی یخ زده و سوپ کنسرو شده.

پتاسیم

هنگامی که شما به بیماری های کلیوی، دشوار است برای کلیه های خود را به حذف پتاسیم از خون است. در نتیجه، شما می توانید افزایش پتاسیم یا پتاسیم بیش از حد در خون داشته باشد. شما فقط باید مصرف پتاسیم خود را به 2700 میلی گرم در روز محدود به 1500. انتخاب کردن برای میوه های کم پتاسیم، سبزیجات و محصولات لبنی.

پروتئين

سعی کنید برای جلوگیری از غذاهای با پروتئین بالا مانند ماهی، مرغ و گوشت به عنوان این می تواند کمک به کاهش سرعت بیماری مزمن کلیه است.

فسفر

فسفر بیش از حد می تواند باعث کلسیم به ترک استخوان. برای محافظت از استخوان های شما، سعی کنید برای جلوگیری از کولا، محصولات لبنی، حبوبات، و تخم مرغ که حاوی مقادیر بالایی از فسفر است.

 

چگونه به موفق کلیه در درمان بیماری ها





:: برچسب‌ها: از بالا، امیدوارم که شما به زودی نیز دریافت کنید , ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: